Actueel
Vanwege drukte op onze Klantenservice zijn wij momenteel beperkt telefonisch bereikbaar, namelijk op maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 13:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur.
Op deze pagina kun je antwoorden vinden op veel gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag daar niet bij, vul dan ons Contactformulier in. We doen ons best om je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor je geduld en begrip.
Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt, maar vervelend om te horen dat je geen spaarpunten kon krijgen. Natuurlijk gaan wij ervoor zorgen dat dit alsnog in orde wordt gemaakt. Wil jij ons contactformulier invullen en naar ons sturen met een foto van jouw kassabon, dan zetten wij de punten voor jou op de spaarpas. Alvast bedankt, sorry voor het ongemak en een fijne dag vandaag.
Bedankt voor je bericht, wat leuk dat je bij ons hebt geshopt. Maar vervelend dat niet alles tegelijk bij je is bezorgd.
In sommige gevallen versturen wij een deel van jouw bestelling alvast op, omdat we voor de rest nog wachten op levering vanuit een leverancier. Zo hoef jij niet op alles langer te wachten. Zodra de rest ook onderweg is krijg je weer bericht van ons. Het kan ook gebeuren dat de pakketjes die we naar je hebben opgestuurd in het sorteerproces bij PostNL van elkaar gescheiden zijn geraakt. Dan komen ze in verschillende bezorgroutes terecht, waardoor niet alles op hetzelfde moment bij je wordt afgeleverd.
We begrijpen dat het vervelend is, maar kunnen dit helaas niet voorkomen. Je kunt in de app van PostNL of op hun site zien of er nog pakketjes naar je onderweg zijn. Bedankt voor je geduld en nog een hele fijne dag verder.
Bedankt voor jouw bericht, wat leuk dat je bij ons hebt geshopt! Maar vervelend om te horen dat je al even op je bestelling moet wachten. Tijdens onze VIP-actie op 19 november hebben we heel erg veel bestellingen ontvangen. We werken met man en macht om die bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, maar het kan zijn dat je hierdoor wat langer moet wachten dan je van ons gewend bent.
Zodra jouw bestelling onderweg is krijg je bericht van ons. Excuses voor het ongemak, maar wel een hele fijne dag gewenst vandaag.
Op dit moment is het erg druk in onze webshop. Daardoor kan het wat langer duren dan je van ons gewend bent, voordat je jouw bestelling ontvangt. We werken met man en macht om ze zo snel mogelijk te verwerken.
Heb je een andere vraag over jouw bestelling, dan kun je jouw vraag indienen via ons contactformulier op deze pagina en vermeldt daarbij alsjeblieft jouw bestelnummer, zodat wij je snel kunnen helpen. Werkt de knop ‘kopen’ niet?
In dat geval is het artikel niet beschikbaar in de winkel van jouw keuze of vanuit de leverancier en verzoeken we je het product uit de winkelwagen te verwijderen.
Via ons contactformulier kun je geen bestellingen doorgeven. Voor vragen over jouw afhaalbestelling kun je contact opnemen met de Welkoop winkel waar deze geplaatst is.
Wij adviseren je dan om contact op te nemen met de Welkoop winkel waar het product is gekocht. De medewerker in de winkel beoordeelt het product en zal je verder helpen.
Wij adviseren in dit geval de PostNL Track & Trace link te openen. Je kunt op de pagina vervolgens naar beneden scrollen. Indien PostNL nog een gedeelte van je bestelling komt brengen, staat dit onderaan de pagina vermeld.