Makkelijk online bestellen

Bij Welkoop kun je een groot deel van het assortiment online bestellen. Je kunt je bestelling ophalen in jouw Welkoop-winkel of laten thuisbezorgen. Tijdens het bestellen kun je zien of het gewenste artikel in de winkel van je keuze op voorraad is en of het bij je thuisbezorgd kan worden. Sommige artikelen worden niet thuisbezorgd en zijn alleen af te halen bij een Welkoop-vestiging. Voor je je bestelling plaatst zie je in de webwinkel de verwachte levertijd en een eventuele transporttoeslag. Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  • Plaats producten in je winkelwagentje via de groene knop dat bij ieder product wordt getoond.
  • Vervolgens kan je het afrekenproces starten door naar je winkelwagentje te navigeren via het kruiwagentje in de rechter bovenhoek.
  • Controleer de producten in je winkelmand.
  • Vervolg het bestelproces door te klikken op "Ik ga bestellen".
  • Volg de stappen op het scherm.

Kom je er niet uit? Neem dan een kijkje in de vragen hieronder of jouw vraag hier ook tussen staat. Lukt het daarmee nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik kom tijdens online bestellen niet verder met bestellen dan de winkelwagen, wat gaat er mis?

In onze winkelwagen wordt direct de huidige voorraad van de door jouw gekozen producten gecontroleerd. Soms zijn deze helaas niet meer op voorraad en kunnen we het product niet aan je leveren. Bij dit product staat het verzoek om deze uit je winkelwagen te verwijderen. Vervolgens kun je de bestelling verder af te ronden.  

Is het product nog op voorraad?

Op de productpagina kun je met je postcode direct controleren wat de huidige voorraad is van de winkels bij jou in de buurt. Wil je het product laten bezorgen? In de winkelwagen zie je direct of wij er nog genoeg op voorraad hebben om zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan is het mogelijk dat de ontvangstbevestiging in je "ongewenste mail" of "spam" map is gekomen. Vind je hem hier ook niet, kijk dan onder je account bij "bestelgeschiedenis" welkoop.nl/bestelgeschiedenis. Mocht je hem daar ook niet zien staan, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kun je deze kosteloos annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Is de bestelling al onderweg? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Na ontvangst kun je het pakket dan wel aan ons retourneren conform de instructies op het retourformulier. Het gaat hier dan wel om artikelen die je in door Welkoop zijn geleverd. Er gelden andere voorwaarden voor artikelen die door een externe leverancier zijn geleverd. Tijdens het bestellen is op de productpagina aangegeven of het artikel via een externe leverancier wordt geleverd.  Ook is dit aangegeven op de bijgeleverde pakbon bij de zending.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een op de webshop geplaatste bestelling nog aan te passen. We raden je aan om een nieuwe bestelling te maken.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, dat is niet nodig.

In mijn winkelmandje staat: “ Dit product is tijdelijk niet bestelbaar”

Het gewenste artikel is helaas niet beschikbaar. Mogelijk is het product in een winkel beschikbaar. Wij kunnen niet aangeven wanneer het product wel beschikbaar is. Informeer bij jouw Welkoop winkel voor beschikbaarheid.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren met mijn eigen account?

Dit kan momenteel niet via je eigen account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?

Op dit moment kun je nog niet met een zakelijk account bestellen. Je kunt wel bestellen met een privé account.