Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

Het snelste antwoord op jouw vragen vind je bij de veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussenstaan, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand contactformulier.




Top 5 veelgestelde vragen

Hoe werkt Click en Collect?

Op onze website kun je een bestelling plaatsen om de bestelling vervolgens op te halen bij een Welkoop winkel. Wanneer de artikelen in de winkelmand geplaatst zijn, kies je in de winkelmand voor ‘afhalen in de winkel’. De postcode zoeker helpt jou bij het vinden van de dichtstbijzijnde winkel. Je ontvangt eerst een bestelbevestiging en wanneer je bestelling klaar ligt.

Werkt de knop ‘kopen’ niet?

In dat geval is het artikel niet beschikbaar in de winkel van jouw keuze of vanuit de leverancier en verzoeken we je het product uit de winkelwagen te verwijderen. 

Kan ik een bestelling plaatsen via het contactformulier?

Via ons contactformulier kun je geen bestellingen doorgeven. Voor vragen over jouw afhaalbestelling kun je contact opnemen met de Welkoop winkel waar deze geplaatst is. 

Mis je een gedeelte van jouw bestelling?

Wij adviseren in dit geval de PostNL Track & Trace link te openen. Je kunt op de pagina vervolgens naar beneden scrollen. Indien PostNL nog een gedeelte van je bestelling komt brengen, staat dit onderaan de pagina vermeld.

Heb je een opmerking of vraag over een product wat gekocht is in de winkel?

Wij adviseren je dan om contact op te nemen met de Welkoop winkel waar het product is gekocht. De medewerker in de winkel beoordeeld het product en zal je verder helpen.

Welkoop Retail B.V.
Laan van de Stier 60
7324CV Apeldoorn

BTW nummer: NL007079278B01
KvK nummer: 30073250
E-mailadres: klantenservice@welkoop.nl